З 12 жовтня 2023 року Законом України №3384-ІХ для посадовців відновлено обов’язок подання декларацій, повідомлень про суттєві зміни у майновому стані, відкрито доступ до Єдиного державного реєстру декларацій та ще ряд змін, про які поговоримо далі.
Відновлено також обов’язок подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, які виникли з 12 жовтня 2023 року. Повідомлення подається протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення разового видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
Звертаємо увагу! Подавати повідомлення не потрібно, якщо підстави для його подачі виникли в період з 24.02.2022 до 11.10.2023 включно.
Додатково Законом України №3384-ІХ передбачено:
- збільшення вартості прийнятих одноразово подарунків до 2-х, а протягом року – до 4-х прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
- не потрібно зазначати відомості про місцезнаходження об’єкта нерухомості, що розташований за межами України та є місцем фактичного проживання члена сім’ї суб’єкта декларування (проте не пізніше 90 днів з дня припинення/скасування воєнного стану потрібно подати декларації за відповідні звітні періоди з усіма відомостями щодо місцезнаходження такого об’єкта нерухомості за кордоном);
- рішення, прийняті на користь особи, від якої суб’єкт декларування чи його близькі особи отримали протягом останніх 3-х років подарунок, вважаються такими, що прийняті в умовах реального конфлікту інтересів;
- не декларується нерухоме майно, яке перебуває в суб’єкта декларування в оренді/на іншому праві користування і витрати на оренду (винайм) якого компенсуються йому з бюджету, за умови що площа такого об’єкта не перевищує 75 квадратних метрів;
- подання виправленої декларації тепер можливе впродовж 30 днів після подання декларації та лише один раз.
Звертайтесь до команди Smartsolutions для кваліфікованої юридичної консультації з будь-яких питань в сфері декларування.
Your page rank:
Контактна особа













