03 грудня 2025 року був ухвалений Державний бюджет на 2026 рік, який зафіксував новий розмір мінімальної заробітної плати, який вже з 01 січня 2026 року становитиме 8 647,00 гривень.
Показник мінімальної заробітної плати є базою для розрахунку багатьох інших податків та є основою для розрахунку лімітів для спрощеної системи оподаткування.
Smatsolutions підготувала цифровий гайд, який допоможе зорієнтуватись в сумах податкових зобов’язань в 2026 році та в лімітах, дозволених для перебування на єдиному податку.
| Показник | до 01.01.2026, грн. | після 01.01.2026, грн. |
| Мінімальна зарплата (МЗП) | 8 000 | 8 647 |
| Прожитковий мінімум для працездатних | 3 028 | 3 328 |
| Мінімальний ЄСВ (22% від МЗП) | 1 760 | 1 902,34 |
| Максимальна база ЄСВ (20 × МЗП) | 160 000 | 172 940 |
| Єдиний податок — 1 група | 302,80 | 332,80 |
| Єдиний податок — 2 група | 1 600 | 1 729,40 |
| Військовий збір ФОП (1,2,4 групи) | 800 | 864,70 |
| Ліміт доходу ФОП 1 групи | 1 336 000 | 1 444 049 |
| Ліміт доходу ФОП 2 групи | 6 672 000 | 7 211 598 |
| Ліміт доходу 3 групи | 9 336 000 | 10 091 049 |
| Граничний дохід для податкової соціальної пільги | 4 240 | 4 660 |
Важливо зауважити, що податкове зобов’язання для ФОП 1 та 2 групи зросте в 2026 році і на місяць складатиме:
- ФОП 1 група – 3 099,84 грн (ЄП+ВЗ+ЄСВ)
- ФОП 2 група – 4 496,44 грн (ЄП+ВЗ+ЄСВ)
Також хотіли б застерегти, що 31 грудня 2025 року та 01 січня 2026 року, система електронних платежів не прийматиме платежі на адреси Державного казначейства, тому всі платежі, пов’язані з зарахуванням на бюджетні рахунки, необхідно буде здійснити до цих дат.
Smartsolutions будуть і надалі слідкувати за змінами та тримати фокус на важливу інформацію.
Your page rank:
Контактна особа













