В цей непростий для всієї країни час для підтримки бізнесу парламентарі підготували та прийняли необхідні зміни до податкового законодавства. 2 березня 222 року Президенту України направлено на підпис Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період воєнного стану», який прийнятий Верховною Радою України 24 березня 222 року. Парламентарі підготували та прийняли необхідні зміни до податкового законодавства щодо пільг в оподаткуванні – аналізує Smartsolutions.
В цей непростий для всієї країни час для підтримки бізнесу парламентарі підготували та прийняли необхідні зміни до податкового законодавства.
2 березня 222 року Президенту України направлено на підпис Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період воєнного стану» (надалі – Закон), який прийнятий Верховною Радою України 24 березня 222 року.
Обґрунтуванням прийняття Закону у пояснювальній записці зазначено забезпечення ефективної та безперебійної роботи економіки держави у період війни, що, в свою чергу, полягає у вдосконаленні норм податкового законодавства.
Вказаним Законом зокрема передбачено, що з квітня 222 року і на період дії воєнного стану на території України повністю звільняються від оподаткування податком на додану вартість, акцизним податком ввезення фізичними особами на митну територію України автомобілів легкових, кузовів до них, причепів та напівпричепів, мотоциклів, транспортних засобів, призначених для перевезення осіб i більше, транспортних засобів для перевезення вантажів у митному режимі імпорту.
Виключенням з цього правила є тільки товари, які мають походження з країни, визнаною державою-агресором, які ввозяться з території держави-окупанта (агресора) або з окупованої території України.
Таким чином, передбачено повне звільнення від оподаткування ввезення транспортних засобів громадянами.
Також Законом на період дії воєнного стану звільнено від обов’язку нараховувати, сплачувати податок на додану вартість. А також подавати звітність з податку на додану вартість платників єдиного податку третьої групи по операціям з ввезення на митну територію України. Реєстрація таких суб’єктів господарювання як платників податку на додану вартість призупинена.












